Se intampla in Romania...din nou

Posted by vladimir

in timp ce tocmai vorbeam la 00.00 cu cineva care inca raspundea nevoilor de business desi era acasa si care mai devreme imi povestea cum tocmai intrase in cea de-a 14-a ora de munca si dupa ce intamplator m-am gandit la niste oamenii foarte dragi mie care lucreaza la EY, mi-a fugit mintea la ce s-a intamplat acum aproximativ un an la EY cu o domnisoara pe care candva am cunoscut-o si eu asa trecator...numele ei era Raluca Stroescu care in cazul in care nu va aduceti aminte a murit muncind la varsta de 31 de ani ....
nu mare a fost surpriza sa aflu ca se mai intampla si acum...doar ca s-a schimbat locatia si omu ...doar atat.....
cititi si luati aminte si faceti sa nu se mai repete .........

This entry was posted on joi, 1 mai 2008 at joi, mai 01, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comentarii

Anonim  

aaaaaaaa, sa facem ce ca sa nu se mai repete ? ca-s tareeeeeeee curios ce se poate face ........

1 mai 2008 la 04:53
Anonim  

Poate un pic offtopic, ieri cineva a chiulit de la munca, de fapt a "lucrat de acasa". Maraton "Friends" de vreo 6 ore+mers la sala+mers la cumparaturi+alte activitati extracurriculare, care nu necesita haine:P. Cea mai frumoasa zi. Pe banii firmei. Deci lumea e (un pic mai) in echilibru, totusi.

1 mai 2008 la 13:35

@viitorulsunabine uite un exemplu foarte bun ...si cred ca se pot gasi si multe altele...important e sa si vrea lumea

@dude ...asa dude bv bv sa traiasca ei cu mamele lor corporatiste

1 mai 2008 la 13:43
Anonim  

btw, ce-mi place sintagma asta: "nevoi de business"! adica deh, avem nevoi fiziologice, nevoi sociale, nevoia de securitate si, puii mei, nevoia de bishnitz! fundamentala si aia, pai nu?

2 mai 2008 la 14:27

Trimiteți un comentariu