Ardelenii ....altfel de oamenii

Posted by vladimir

dupa cum tot zic eu de fiecare data ce fel de oamenii sunt ardelenii ... astazi in timp ce "munceam " am dat peste un post pe blogul lui cabral din care citez urmatorul fragment:

"In Brasov, pe Calea Bucuresti, la stop. Beamveu X5, cu numere de Bucuresti, in mari fonfleuri; il vazusem inca de la podul de la intrare cum se smucea isteric pe toate benzile, inclusiv pe contrasens. Pana la urma a ajuns in dreptul nostru, la volan un nene pe stilul cool, ochelari de soare (era inorat si picura), cotul pe geam, tigara in coltul gurii (mie nu-mi iese deloc, imi intra tot fumul in ochi si plang ca proasta - macar sunt cul pentru 3-4 secunde).

Se da verde, nenea pleaca pe genul “hoardele”, ne taie fata, mai face cateva zig-zag-uri si inainte de urmatorul stop ii tranteste o frana in dinti unui nene cu un Logan (numere de Brasov). Nenea cu Loganul se arunca in frane, saruta usor volanul, masina scartaie din toate incheieturile ei de conceptie frantuzeasca si franeaza la 2,3 cm de bara bimmer-ului.

Asta cu Loganul nu claxoneaza, se da direct jos si cu pasi mari se duce la geamul cul-ului cu X5. Noi am zis “se lasa cu bataie”. Cand colo… nenea cu Loganul ajunge langa geam, zambeste larg si spune: “No, acum c-am dat cu fata in volan imi dai si una dupa ceafa, ca parca sunt neimplinit…“.

ce poti sa mai zici .....

This entry was posted on luni, 12 mai 2008 at luni, mai 12, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Da ma, chiar ca altfel.

Ia vezi!

13 mai 2008 la 21:50

lasa bancurile ca stiu ca ai editat poza :P

14 mai 2008 la 16:10

Trimiteți un comentariu