A avea apartamentu tau....

Posted by vladimir

de fiecare data cand ma intalnesc cu prietenii, inevitabil se ajunge la discutia cat de bine ar fi si ce bine am trai dak nu am avea chirie,am face asta si asta si asta si asta si asa mai departe
si totusi ce insemna sa faci un credit pentru apartament la momentul actual ....
via melk chiar mertita citit ,mi se pare o parere obiectiva bine documentata din care rezulta ca mult timp o sa mai am aceasta discutie cu prietenii .....

This entry was posted on marți, 20 mai 2008 at marți, mai 20, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Printezi articolul si in loc de discutie pui foaia pe masa. :)

20 mai 2008 la 15:42

dupa cum ma zis asta e discutia p care o avem de fiecare data deci DA ar fi o idee buna
:))

20 mai 2008 la 16:28

Trimiteți un comentariu