Plimbare prin romanica…rilodid

Posted by vladimir


Desi am povestit experienta anterioara tot nu am invatat nimic din ea … asa ca acu 2 week-enduri s-a gandit capu meu sa ia din nou trenu spre Sinaia.Zis si facut…si asa ajunge eu la gara sa iau bilete ,cu 5 minute inainte sa plece trenu, asa ca doar bilete in picioare..dar ce zic eu nu-i problema ca cine mama masi mere de dimineata spre munte ca lumea cica mai si munceste....
Si ajungem in tren...care avea intarziere ca de suntem in Rromanica.... buuuuuluc-ul de pe lume plin de lume ...trenu plin ochi si p culoar si peste tot ...e noroc ca e dimineata si se mai spala lumea zic eu ...si cam asa era...si nasu saracu cand a incercat sa treaca si-a dat seama ca nu are pe unde s-a resemnat si s-a intors de unde venise ....
Si merge trenu’ nostru merge si ajunge la Ploiesti si acolo idee gresita la mine...hai jos sa bagam niste pipe...ajungem jos trag 5 fumuri si gata pleca trenu ..no hai sa urcam sa nu fugim dupa el...dar...unde sa mai urci ca trenu era plin ochi ...reusim sa urcam pana la urma si mare ghinion mare ...drumu era blocat de o satra de tigani de la piranda cea batrana la viitoru cersetor mic care acu era inca in carucior (probabil ciordit de la cineva) ...si uite asa eram in mijlocu la satra de tigani (care nu cred ca se mai spalase de 100 de ani) si afara erau 35 de grade la umbra da ghinion noi stateam in soare ca de eu statea p usa la tren ..si colac peste pupaza era si buda frumos mirositoare langa noi
Cetatenii de etnie rroma am mers inca vreo 2 statii cu magnificul tren si asa mi-am mai imbogatit si eu vocabularul cu niste cuvinte erudite de transmis din tata in fiu ca sa zic asa plus ca de fiecare data imi imaiginam cum pirandu sef urmeaza sa pocneasca p una din jupanitele lui sau cum minori deja ma cauta la buzunare sa vada daca am ceva ce i-ar putea interesa :))si toate astea in timp ce stateam in usa trenului la 70 de grade si cu un tren care a avut intarziere vreo 45-50 de min desi mergeam doar pana la Sinaia...tare curios sunt ce intarziere ar fi avut daca mergeam pana in Maramures 2 zile????
Si ca totul sa se incheie apoteotic in gara din Sinaia era urmatoare reclama...pai sa nu iti vina sa iti bagi p...

This entry was posted on miercuri, 27 august 2008 at miercuri, august 27, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Hmmm, suna a personalul ala de navetisti care pleaca la 4 din Bucuresti si opreste la fiecare lat de palma.
Dar pentru ca nu mai suntem studenti si ne permitem loc in accelerat/rapid/ic, inseamna ca se duce pe palma cfr-ul.
Nasol moment, zic.

27 august 2008 la 13:13

care este el tren fiind pot sa iti spun sigur ca nu era personal,era rapid park dar oricum oprea la fiecare lat de palma cum zici tu...frumoasa tara pacat ca e populata

27 august 2008 la 13:56

Ce bine ca nu am mai fost cu trenu' de ani de zile... :)

Si daca nu am masina, prefer autobuzu'.

27 august 2008 la 20:44

Trimiteți un comentariu