If I ruled the world …the Saga continues….episode5

Posted by vladimir

„Sa te schimbi si sa te schimbi in bine sunt doua lucruri diferite.”

Si cum am ajuns eu de dimineata la munca si am deschis eu toate cele, printre ele mai erau si unele site-uri de „interes” pentru tinere sperante ca noi (stiti voi toate alea cu ...jobs ;) am gasit citatu’ mai sus mentionat si asa racit cum este eu m-a palit gandirea (cred ca de la raceala s-a urcat sangele la cap si cum rar sangele e in capu’ care trebe am zis sa il si folosesc)
Asa revenind la the subject in hand ....partea cu schimbare este intr-un fel sau altu fireasca in viata si toata lumea la un moment dat se schimba (fie ca recunoaste sau nu) ,acu important e daca se schimba in bine sau in rau
Sunt unii (ca mine asa) care braveaza ca ei nu o sa se schimbe niciodata (sa dea Domnu) dar e doar o iluzie, se schimba dar putin cate putin si nu foarte remarcabil din exterior,sunt altii care se schimba brusc din varii motive bune sau rele dar sunt foarte constienti de asta si accepta/primesc reporsuri/pareri si mai sunt unii la care la fel intervine o schimbare brusca si „accepta”opinile altoara doar asa de suprafata pentru ca sunt de parerea ca stiu ei mai bine ce e bine pentru ei si in majoritatea cazurilor cam asa si este dar atunci ce pana mea mai intreaba pe altii pe tema asta daca ei deja le stiu pe toate
Schimbarile nu sunt rele in general se spune cica ca ar fi un mod in care progresezi si evoluezi (asa am auzit si eu de la unii mai culti ca mine : ) dar asta depinde si din ce motiv vine schimbarea.de obicei it happends for the wrong reason si ieri era omul pe care il cunosteai/apreciai/respectai si puf maine nu mai sti cu cine stai de vorba sau cine e omul de langa tine,dar asta e noi in romanica se trece usor de la un stagiu la altu ca romana a invatat de mic (asa cam imediat dupa revolutie)ca stomacu tau conteaza sa fie plin si nu oamenii care stau la masa cu tine (pt astia mai inceti la minte asta e metafora : ) si indiferent ce scrie pe use sau unde te afli (poate exceptand anumite zone ale tari gen Ardeal dar mai sunt si altele : ) romanu tot roman ramane ca vorba aia prieteni vin si trec noi sa fie sanatosi si cu burtile pline ...
Acum ca sa vedem si partea buna a lucrurilor exista si schimbari in bine in tarisoara noastra mica, schimbari din care am putea sa invatam si noi si care se pot da ca exemplu ca se poate totusi sa trecem peste mentalitatea noastra balcanica ...imi povestea dude acu cateva zile de o tanti doctor de la CMU super de treaba si foarte civilizata (toata povestea la ea p blog acilea ) care e un exemplu ca se poate schimba ceva si in bine la noi si ca oamenii pot sa fie si ei oameni sa nu uite de unde au plecat, ce au fost, cine au fost si toate cele doar de dragu unui stomac plin ....

LE. din postu de mai sus mi-a mai venit o idee pt episodu 4 La vita è bella
-pentru ca se pot schimba lucurile si in bine daca asta se doreste
-pentru ca exista sperante pentru tarisoara asta
-pentru ca exista oameni care pot face diferenta
-pentru ca exista oameni care are willing to try

This entry was posted on vineri, 10 octombrie 2008 at vineri, octombrie 10, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu