....multa lume... putini oamenii

Posted by vladimir

desi aceasta vorba nu imi apartine (trandmark Gabbone) e perfecta ca sa descrie „jungla” din Bucuresti

poate noi care stam aici ne-am obisnuit si ni se pare cotidian sa vedem toate cele si sa nu ramane deloc surpinsi, nu de alta da vedem zilnic asta, dar asta nu insemna ca trebuie sa ne obisnuim cu asa ceva sau cu atat mai putin sa ni se para un lucru normal...

venind azi Gabbone in Buc am zis sa mancam si noi ceva in drum spre treaba pe care o aveam.... si asa am ajuns la Mall Dristor .....de obicei in locuri de genu asta Mall-uri si evident pe la Bamboooooooo & Fratteli se vede cu adevarat „junga”

cat de mult te poti chinuii sa incerci sa pari ceea ce nu esti este intrebarea....cu raspusul foarte mult ... toti „coca” cu tricouri D&G si Italian Stalion (deci the horror) vorbind la telefoanele lor scumpe cat sa poate de tare despre „business-uri” de pe cartela lor de Cosmote sau despre masina noua comandata care din Q7-le tunit de la telefon de fapt in realitate este Matiz sau Kalos luat in risling pe 10 ani si cu avans din alocatia la puradeii pe 2 ani sau in timp ce se uita la vitrina de ceasuri la Longines sau MontBlanc ca sa sti si ei ce sa ceara luni dimineata in „Europa” dar cea de pe Colentina (in caz ca va gandesti cumva ca ma refer la continent) la arabu de la care a „achzitionat” si „toalele” original e made in EU p care la poarta cu mandrie desi seamana cu un pom de craciun si evident nu puteam sa inchei aceasta descriere fara papitele cu geanta tinuta la cot „ca e trandy fata si asa se poarta draga” care umbla cu nasu in cer de te si miri cum de nu isi rup gatul ca nu prea au cum sa vada unde merg si care a iesit sa il caute pe Fat Frumos de Mall care sa indeplineasca standardele obisnuite o mare parte mentionae mai sus si care sa fie dispus sa „investeasca in ele” atat la Mall cat si la Fratelii,Bambooo etc etc si pe care daca le intrebi ce vor sa ajunga o sa primesti aproape indubitabil raspunsul „vedeta TV ca ce alea de la televizor nu sunt mai sexy ca mine ele sunt doar machiate „

tocmai de aceea ma bucur ca am prieteni „oamenii normali” si spre surpinderea mea am reusit de curand sa mai adaug pe cineva pe aceasta lista deci inca mai exsita sperante pentru noi si mai traiesc cu bucuria ca in marea aceasta de „lume” mai exista si „oamenii”.....


This entry was posted on duminică, 16 martie 2008 at duminică, martie 16, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Anonim  

Din seria "Romania, tara de pacat": In parcare in mall vitan,un cetatean conducea un maybach de neam prost si se pusese pieptis cu el. Omul reusise sa propteasca maybachul de-a curmezisul parcarii, si nu mai putea sa iasa. Dupa indelungi consultari mi-am dat seama si de ce: nu stia sa dea cu spatele...

16 martie 2008 la 20:20

Bai Vladimire, iti facusi blogea si n-ai dat de veste? ;)

17 martie 2008 la 03:05
Anonim  

Hey, te-o zarit melk! Acum tre' s-o faci oficial,nu mai poti s-o dai anonima:)).

17 martie 2008 la 08:59

Trimiteți un comentariu