romanii le stie pe toate

Posted by vladimir

acu ca am scris in precedentu post ca nu am inventat eu apa calda m-a palit
pe cuvant marea majoritate a romanilor au impresia ca ei au inventat si roata si apa calda si smecheria si ca fara ei lumea nu se invarte si ca ei sunt buricu pamantului...asta pleaca de la ce am fost invatati mai toti cand eram mici ca suntem cei mai buni ca nu mai e nimeni ca noi chiar dak erai prostu clasei fac pariu ca se gaseau ai tai sa iti gaseasca o scuza
si daca erai bun pe la generala cand ajungeai la liceu gaseai clar pe unii care sunt mai valorosi ca tine si dupa cand ajungeai la faculta la fel se intampla
de ce nu pot romanii sa inteleaga ca nu detine nimeni adevarul absolut ca nu putem sa fim toti buni la toate si cat o sa traim o sa invatam si de la oamenii din jur si din ce se intampla in jurul nostru si de peste tot
asa ca bai romanilor puneti mana si nu mai fiti cei mai inteligenti de pe planeta ca toti mai avem de invatat si vorba melodiei "citeste o carte" nu ca sa o bifezi acolo ci pentru ca poate doar poate ca sa inveti ceva din ea ...

This entry was posted on miercuri, 20 mai 2009 at miercuri, mai 20, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

George  

Ba suntem! Eu sunt fan Schopenhauer.

22 mai 2009 la 14:31

Trimiteți un comentariu