de ce este romanii vite?

Posted by vladimir

de ce oare romanii se ingehsuie ca vitele in autobuz, metrou toate cele ?
frate nici nu apuca omu sa iasa pe usa si deja se imbulzesc inuauntru ca si cum ar fii loc da tot inghesuitit ca vacile o sa stea
asa e si cu avionu sa moara cici desi acolo fiecare are loc
toata lumea se imbulzeste de zici ca nu mai prinde loc
vai de capu si de soarta noasta ca cu dastia marsam inainte si cat timp o sa avem mentalitatea asta de kkt ajungem exac ca vitele unde vor altii nu unde vrem noi

This entry was posted on joi, 30 aprilie 2009 at joi, aprilie 30, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Pentru avion am gasit explicatii:

La low-cost daca nu te bagi prinzi locurile din spate si nu ai loc la picioare. Bine, poate tu ai, dar eu nu am.

La companiile normale oricum ai locul dinainte, dar daca mergi cu multi rromani, mia ales spre Rromania - astia isi cumpara toate mizeriile de la diutifri si nu mai ai loc de bagajul de mana.

Dar tot mi-e sila sa stau la coada, eu astept pe scaun pana cand intra ultimul din turma...

30 aprilie 2009 la 19:39

da coaie nu ti-am zis ca am facut gluma asta cand se imbulzeau astia ca vitele la scara avionului ca am zis ca au vandut astia mai multe bilete decat locuri in avion si vreo cativa chiar m-au crezut :)))sa te caci pe tine de ras :))))

1 mai 2009 la 11:33

Trimiteți un comentariu