ASFALT in Vama Veche mancatziash 2

Posted by vladimir

zicea pe la televizor ce o sa dispara din vama ca sa poata sa fie finalizata pista de biciclete .....KM 0 Vama Veche a avut ultima vara nu o sa il mai gasim acolo
pana mea,ala era un simbol in vama ,era acolo de cand vama si pamantu de cand erau toate alea vechi din vama dale meduza and shit,primu loc unde m-am torpilat si eu in vama si primu langa care am dormit mort de beat undeva acu vreo 9 ani
pula mea si il dau jos ca sa faca pista de biciclete....cine pula mea se da cu bicicleta in vama coaie,la ce plm se va folosi vreodata pista aia de biciclete in afara de spart dinti si capetele in ea morti de beti????

in continuare astept bamboo si turabo cu dress code in vama

PS.sa nu care cumva sa zica vreunu ca eu m-am dat azi vara cu bicicleta prin vama, ca de fapt era prin apa si eram si wasted ;)

This entry was posted on sâmbătă, 14 martie 2009 at sâmbătă, martie 14, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Anonim  

Ai un "La mulţi ani" de la mine pe ziua de azi

19 martie 2009 la 15:04

Trimiteți un comentariu